Ertuğrul Sağlam : ''Bu yanlışlık yüzünden şampiyon bile olamayabiliriz''

Haberyazar | Salı, Şubat 15, 2011 | 0 yorum
www.tips-fb.com

Eskişehir Spor - Bursaspor maçının 1-1 berabere bitmesiyle, Bursaspor Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam bazı açıklamalarda bulundu.

Şampiyon hedefiyle ilerleyen Bursaspor'un teknik direktörü Ertuğrul Sağlam : ''Önemli bir maçı arkamızda bıraktık, dediğim gibi bu maç bizim için önemliydi, bizim aleyhimize penaltı ve kartlar var, zaten hemen ardındanda beni attılar, hakem tamamen yanlış kararlar vererek maçın yönünü değiştirdi, eğer bu tür olaylar o maçta yaşanmasaydı bu maçtan galip olarak ayrılacağımızı biliyordum, ben şahsi olarak hakemlere küfür etmeyi veya hakaret etmeyi desteklemiyorum, orada sadece ufak bir eleştiride bulundum ve oyundan atıldım, bu çok gereksiz oldu, burada kaybettiğimiz puan ileride bize dezavantaj olarak karşımıza çıkacak, eğer şampiyon olamassak hakemlerin bunda çok büyük payı var.

Kategori: , , , , ,

0 yorum