Daniel Guiza : ''Burada bulunmaktan sıkıldım!''

Haberyazar | Salı, Şubat 15, 2011 | 0 yorum
www.tips-fb.com


Daniel Guiza telefon ile katıldığı bir programda ''Buradan gerçekten bıktım biran önce gitmek istiyorum, uzun bir süredir forma giyemiyorum, burada bulunmamın bir nedeni yok'' dedi.

Fenerbahçeli oyuncu, uzun süredir takımda yetek kadroda bulunuyordu, yaptığı hatalar nedeniyle uzun süredir as kadroda bulunmadı.Daniel Guiza dün gece bazı açıklamalarda bulundu, Guiza ''Beni görmüyorlar, ben elimden gelenin en iyisini yapıyorum antremanlarda iyi performanslar sergiliyorum fakat henüz as kadroda oynamaya şansını yakalayamadım, bu böyle giderse ben İspanyol'daki takımlarda oynamayı daha çok isterim, İspanyol takımlarına karşı başından beri sempatim vardı, benim için Hercules güzel olur, aslında Fenerbahçede as kadrodada oynamak isterim, fakat görüldüğü gibi beni as kadroya almıyorlar''

Kategori: , ,

0 yorum