İbrahim Üzülmez Yaşanan Olaylar Hakkında Konuştu.

Haberyazar | Salı, Şubat 15, 2011 | 0 yorum
www.tips-fb.com

Eski beşiktaş oyuncusu Üzülmez, takımdan yollanması hakkında bazı açıklamalarda bulundu.

10 yıldır Beşiktaş'ta görev yapmış, uzun süredir kaptan oyuncu olan 'deli ibrahim' yaşadığı bir olaydan dolayı takımdan kovuldu.Bu olayın ardından Üzülmez, bir açıklamada bulundu.Üzülmez yaşadığı olayları şöyle açıkladı ''Toraman gol olunca bana bakıp küfretti, ben 10 yıldır bu camiadayım, şimdiye kadar bir kere böyle bir olay yaşamadım, herkes şapkasını önüne koyup bunları düşünsün, bunlar gözardı edilecek şeyler değil, ben 36 yaşındayım bu tür hakaretlere dayanamam, rencide edilecek bir yaşta değilim, ayrıca bu olaydan sonra ben her ne kadar bu takımdan ayrılmış olsamda takımın en iyi yerlere gelmesini istiyorum, burada çok dost kazandım birçok arkadaşım oldu, benim bu durumuma sebep olan arkadaş'ın umarım vijdanı sızlar.'' açıklamasında bulundu.Futbolu bırakacakmısınız? sorusuna ''Futbolu bırakmayı düşünmüyorum, oynamaya devam etmeyi düşünüyorum.'' diyerek cevapladı.

Demirören Üzülmez'e Teklif Yaptı.

Demirören, ''Beşiktaş dünyada sayılı isimler arasında yer alan takım, bizim vizyon ve misyonumuz çok geniş, ileride yeni kaptanlık yapısı oluşturacağız.Bu yapıda Üzülmez'i görmek isteriz.Alt yapımız kesinlikle ona açık Üzülmez ileride iyi bir hoca olabilir.'' açıklamasında bulundu.


''İbrahim yanlış birşey yaptı''


Demirören, ''İbrahim çok yanlış birşey yaptı, takımdan yollama kararımız hala geçerli ama kurul izin verirse ben Üzülmez'i Son maçımız olan Gaziantepspor maçında jubile yapmayı isterim.Herkes hatalar yapabilir, sonuçta takıma bu kadar çok hizmet veren kişinin bir kalemde silinip atılmasını bende istemem'' açıklamasında bulundu.
 

Kategori: , ,

0 yorum